środa, 25 listopada 2015

Twarogowe ciasteczka z marmoladą


Pyszne, wilgotne, słodziutkie. Zniknęły w jeden dzień, a jest nas w domu tylko dwoje :) Przepis wzięłam z mojej ulubionej strony, Łatwe w wykonaniu - wystarczy zagnieść ciasto, schłodzić, złożyć z marmoladą i upiec. Nawet kuchenny laik sobie poradzi :) 


Składniki:
- 250 g mąki pszennej tortowej
- 250 g zmielonego twarogu (ja użyłam w kostce i już nic z nim nie robiłam -> prosto z opakowania na stolnicę)
- 200 g margaryny
- 1 żółtko
- 2 łyżki cukru
- 1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia
- dowolna marmolada
- cukier puder do posypania ciastek

1. Z wzystkich składników (oprócz marmolady i cukru pudru) zagnieść gładkie, plastyczne ciasto.
2. Włożyć do lodówki na 30 minut.
3. Schłodzone ciasto podzielić na pół, każdą część rozwałkować na blacie oprószonym mąką.
4. Pokroić na średniej wielkości kwadraty i na środku każdego kwadratu ułożyć łyżeczkę marmolady. Dwa rogi złożyć po przekątnej i dobrze ścisnąć, aby się nie rozlepiły w trakcie pieczenia.

5. Piec 15-20 minut w piekarniku nagarzanym do 180 stopni. Po wystudzeniu posypać cukrem pudrem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz